21 Januari 2012

hello . dah lama tak update blog . almost 2 month . dan saya privatekan blog nie . banyak hilang followers . dan saya tak kisah semua itu berlaku . eh poyo betul ayat . blog nie pun dah berubah 99% . daripada saya edit denim terus ke blogskin . tu pun aku tak reti gune blogskin lagi . hihi . masih mentah . try untuk lebih jadikan blog lebih simple dan matang . this year I am forteen and i'm not proud with it . yelah , dah tua . bila orang tanya umur berapa masih jawab tigabelas tahun . ok itu perasan muda namanya . sekolah tahun nie aku rasa nothing special kot . mula2 dapat kelas 2kaa1 rasa nak mintak kelas 2kaa2 . benda yang pling benci dalam kelas apabila aku kene duduk bahagian belakang sekali . ok terus terang dalam keadaan aku yang serba pendek dan classmates yang tinggi2 tu menghalang aku bila nak tulis . kekadang terpksa tiru buku adilla atau terpksa bngun sebb takut ketinggalan. what the sad life . tapi lama2 aku tak kisah semua tu . haha . tahun nie seperti tahun tahun lepas aku memang tak berminat dengn subjek mathematics . cikgu bagi homework mathematics aku awal2 tolak tepi . msuk kelas bende yang aku buat dulu mintak adilla buku latihan methematics sebb nak copy . amatlah menjengkelkn aku nie . aku sedar diri . eh ? unit beruniform pun aku tukar . and dah ambik keputusan untuk join puteri islam . bukan hape , tahun lepas aku msuk kadet polis memang hancur lah kad kokurikulum kosong sebb tak minat tapi msuk jugak . last2 tukar puteri islam sebb aku memang dah biasa dengn puteri islam sejak sekolah rendah lagi . fizah nie kerek sangat  pegi msuk kadet polis tahun lepas . dan tahun nie kehidupan aku lebih berbeza dripada thun lepas . ape nak jadi , jadilah . cuti thun bru cina nie memang bnyak betul homework . serabut kepale . ok , ini post pertama dalam thun 2012 . need to go .bubye .
i'm proud with myself .

No comments: