Blog yang ada Info Islam yang menarik .

Assalammualaikum dan Selamat Tengahari . Tadi tengah blogwalking adalah jumpa satu blog ni yang kita amat amat amat amat amat tertarik . tak semua blog yang ada mcm blog ni termasuklah blog purple  ni . banyak kekurangannya dari segi info dan design dan sebagainya . Tapi..... masa blogwalking dekat satu blog yang amat aku kagum , sajalah tengok2 ... bila dah tengok2 ada pulak INFO ISLAM yang semuanya sangat menarik .

'



kita baca semua entry blog tu yang ada dekat Info Islam . Terutama untuk kaum hawa pun ada disediakan entry2 ataupun info2 yang berguna . boleh tengok . amat lah menarik k blog ni .. warna pink pulak tu . boleh tengok dekat sini , sana , situ yaaa . hihi . 

3 comments:

-bebelmakcik- said...

seriuosly, blog dia sangat chomey..

by the way, acik datang singgah blog u yang cantik nie, smart seyh ! dan terus follow u,dear ! :)

-salam kenal- ^_^

syahirah said...

blog dia mmg pasal Islam..saya pon ada singgah sana jugak

Atika Aula said...

eh..mekasih awak. followed :)