Harap Impian Aku Tercapai Bulan Julai ni !

esok dah masuk bulan Julai . Puasa dah nak dekat . Bila masuk bulan baru , aku ada je benda ape ntah impian nak berubah jadi rajin baca buku semua tapi tak pernah nak buat . tak pernah nak guna masa dengan betul . dan yang paling penting aku tak pernah menyesali apa yang telah terjadi . Masa berlalu mcm tu je . Keputusan Peperiksaan Pertengahan Tahun aku terlalu teruk . Masa hari untuk ibu bapa ambil kad laporan , aku tkthu nak suruh ibu datang ke tak . lain lah aku dapat keputusan cemerlang , boleh aku melompat-lompat menari-nari suruh ibu datang . hehe . Aku takthu apa masalah aku thun ni sampai result pun teruk dari ujian bulanan haritu lagi . 

semoga ada perubahan dalam diri aku . ehem . ehem . aku masih menunggu benda tu akan berlaku . aku berharap . ye, aku memang berharap . tapi kalau betul benda tu tak akan berlaku , takpe . aku akan cuba lagi dan cuba lagi dan cuba . Ini bukan masalah nya bila keputusan pepriksaan aku teruk . bukan psl benda ni . ada orang cakap , aku buat benda mcm ni langsung tak berfaedah . membuang masa . tapi ini cita-cita dan impian aku . Insyaallah , kalau ada rezeki , kalau Allah mengizinkan mungkin aku teruskan benda ni . terpulang kepada pendapat masing-masing . Tapi aku tetap dengan keputusan aku . 

Kalau tercapai semua ni , dalam bulan ni , Alhamdulilah . dari dulu aku tunggu . Doa seorang ibu itu makbul kan ? aku harap apa yang ibu cakap tadi akan menjadi nyata . ewah . haha . cerita pasal bulan Julai , yeah Hari Lahir aku bulan Julai ehem dan yang paling penting masa puasa !! oyeahhyeahhh ~~~~  Tadi pergi Hari Puteri dekat SK Selayang Baru 2 . taknak cerita pasal hari tu . !! tapi best . banyak pengalaman . aku rasa aku paling muda . semua akak form 5 dan hanya aku form 2 . aku rasa mcm aku adik bongsu . adik paling muda . adik paling blablablablablabla cehhh .. 
 yang pakai baju kurung bukan dripada sekolah kami . tu dari skola lain . gambar ni aku ambik dri FB akak ape ntah hahaha .... 
ni pun campur dengan sekolah lain . nak buat bentuk PPIM tapi tk cukup orang . hehe . bentuk love pun lawa kan ? 

Happy Birthday sape yang lahir pada Bulan Julai :)

sekian , terima kasih .  

 


No comments: