Good Luck untuk aku ! Cepat ! Cepat !

 *tarik* *lepas* *tarik* *lepas* huh ...dah berape kali aku tarik tarik nafas aku supaya aku boleh tenang dan kembali ke alam yang nyata . ape ape pun aku akan siapkan hari ni jugak disebabkan cuti dua minggu yang tak berapa panjangnya . Tapi Alhamdulilah , dengan cuti selama 14 hari aku dapat berehat sepuas-puasnya tanpa sebarang kelas Bahasa Arab , kelas Kemahiran AlQuran dan sebagainya . 
Dalam masa dua minggu ni , memang aku tak baca buku . malah pegang pun tak disebabkan aku terpaksa menyiapkan jeng jeng jeng .ape itu jeng jeng jeng ? nanti aku bagitahu ye . hihi . untuk cuti bulan Ogos nanti , aku berharap cuti tersebut tidak seperti cuti kali ini . Aku berharap cuti untuk bulan Ogos nanti akan dipanjangkan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia lalalalalala .


Cuti 2 minggu ni aku sibuk menyiapkan jeng jeng jeng aku dengan perasaan yang gementar . Aku sanggup tak tidur malam ditemani oleh Akalili dan ada satu hari ditemani oleh Alya Nazirah .Ramai yang support aku  semasa proses menyiapkan jeng jeng jeng ni . Tapi pada pertengahan proses menyiapkan jeng jeng jeng aku ni , aku putus asa . part ni sedih korang jangan nangis pulak susah pulak aku nanti . Hmm . yelah ! aku mana pernah buat semua ni tiba-tiba gerak hati aku nak buat . memang aku buat tapi akhirnya aku taknak buat . putus asa . sebab bayangkan benda yang aku tkpernah nak buat tiba tiba aku buat lalalala . nasib baik ibu ada " GO!GO!GO! FIZAH! CHAIYOK CHAIYOK!" k k ni tipu haha . mesti aku pengsan kalau ibu cakap mcm tu haha .

Akalili hmm dia teman aku tapi dia pun taktahu apa yang aku buat maksud aku jeng jeng jeng ni lah . Sakinah dan Alya Afrina je tahu haha . Akhirnya dengan sokongan ibu abah kakak aku dapat juga siapkan jeng jeng jeng ni tadi . Tapi aku tak nak letak gambar apa yang aku dah buat . benda alah ni pun aku baru nak pos hri Isnin nanti . Sebab nak cop pengesahan sekolah nanti . ehem . ehem . ape tu jeng jeng jeng ? sebelum aku tunjukkan , korang kena doakan aku menang dulu . Ini baru percubaan pertama aku . menang tak menang tu lain cerita . tapi aku nak menang jugak ! haha . Kalau tak berjaya , lain kali aku akan cuba lain lagi tapi dibidang yang sama . ehem .ehem .
.
.
.
.
jeng jeng jeng . benda ni lah dari tadi yang aku sibuk membebel jeng jeng jeng . ha ! ade bloggers yang masuk tak pertandingan ni ? ingatkan apelah jeng jeng jeng tu kan rupanya ni je haha biar lah ade aku kisah ? hihi . benda alah ni sebenrnye ade orang tampal kat papan kenyataan kelas . mula2 aku pandang sekali je lpastu aku buat donno . dah lama benda ni melekat aku p ah tengok , tgok2 pertandingan menulis surat ! penulisan ! jyeah ! aku tengok tak de sape pun kisah , aku pun cabut bawak balik rumah . haha . 
 borangnya kene print sendiri . masa aku berhajat nak print , baru aku ingat yang printer rumah gile mereng mcm aku jugak . aku terpaksa minta tolong dekat Alya Afrina tolong printkan . Alya kata ok . dan dia hantar benda alah ni malam malam . hihi . Thank you . 
.
baru first time aku join pertandingan yang kena dengan bakat aku . English aku memang tak boleh . Mathematics pun sama . Science pun . Aku memang suka penulisan . suka menulis . suka menaip . dengan adanya minat tu lah blog ni terhasil :) . First time join pertandingan mcm ni aku memang jakun sikit.haha . Sekarang aku nak cerita sikit pasal sekolah , lepas ni aku rasa aku tak nak main main dah hmm tahun depan KAA pun dah jdi satu kelas untuk tingkatan tiga . jadi perasaan tu tkut jugak kalau kalau terkeluar KAA ke Ya Allah tak boleh aku bayangkan . 
Selamat Kembali Ke Sekolah.Doakan kejayaan aku semua.Terima Kasih. 

No comments: