No Tittle .

sekarang pukul 3.45 pagi . jap gi aku nak p sekolah dah masih tak tidur2 lagi . seminggu cuti taram tidur pukul 7 pagi bangun pukul 11 atau 12 tengahari . bila nak sekolah terus tak boleh tidur da . disebabkan terlampau bosan , aku memohon diri mengapdate entry yang tak berapa nak entry ni . sebenarnye tak boleh tidur salah satu faktor takut nak ambik result periksa ni . alahai , padahal bukan exam mid year ke akhir tahun ke ape ke . hanya test semata2 . tapi , disebabkan aku ni pelajar yang cemerlang , mesti lah takut gila rasa nak bunuh diri dari tingkat 88 menara KLCC . rasa tak boleh bernafas dah ni sebab takut nak ambik result terutama B.Arab . someone tolong tenangkan saya *mukagabra.jpg* .tapi kan .. tapi Bahasa Melayu memang aku target A punya . kalau tak dapt mesti aku frust gila nak mampus nak mati nak bunuh diri semua . subjek yang paling aku tak ambik kesah nak dapat A ke B ke C ke D ke E ke ialah subjek Science . aku memang tak hafal tak baca apa2 bab science pun . kalau dapat A itu rezeki . kalau dapat B Alhamdulilah . kalau dapat C itu takdir . kalau D bersyukur sebab tak gagal . kalau dapat E redha jelah . nak buat cmne . padah tak baca buku . wait , tinggal berapa jam lagi woi nak sekolah . dan jantung rasa mcm ... mcm ... haha tak siap homework memg tak tenang punya diri aku . makan tak basah . mandi tak kenyang . sekarang , aku tengah dalam proses untuk mengurangkan kadar masa aku untuk internet semua ni . now , facebook pun dah tak guna . sekarang hanya aktif dekat Twitter je . nak kenal ? jum follow aku *mukaberharap.jpg*  . no . no . gurau je . hihi . sekrg tengah tunggu masa berjalan dengan pantas sampai bulan empat . tak sabar nak my comel blackberry . ibu cakap kalau nak kena tunggu bulan empat . sekrg kena focus belajar belajar dan belajar . eh yeke ? ayat terbalik sikit pun takpelah . rasanya tu je kot untuk hari ni . doakan keputusan peperiksaan aku baik , cemerlang , gemilang  dan terbilang . assalammualaikum readers :)

No comments: