tak semua orang boleh terima kita .

HaiHai*kenyit mata* . lama gila tak update blog kan . lama dah tak menaip pepanjang . ok ok , intro tu dah biasa aku guna .
kembali kepada tjuk , aku pun sbnrnye tk terlepas jugak dri mslh member member sejak aku msuk skolah menengah ni . sekali dah sakitkan hti orang , memang geram tu takkan hilang . bila dia buat baik , aku masih ragu ragu . semua benda dia buat , aku tak boleh terima . agaknyae , dia jugk mcm aku ke . sush nak puaskan hti semua orang . ye , susahnya sama  bagaikan menyelesaikan soalan Mathematics form 2 bab dua . susah weh . aku buat baik depan dia mcm mana pun , aku mintak maaf mcm mana pun , reaksi yg sama jugak dia akan tunjuk . lama lama aku jadi bosan . dia nak kawan , aku terima . dia taknak kawan , itu masalah dia . sebagai kawan , benda baik yang dia buat kita sokong . benda yang tak baik kita tegur . tapi masalahnya  sesetengah pihak yang merasakan diri dia terlalu bagus dan tidak perlu ditegur . bila tak tegur lain jadinya . bila tegur , lain jugak jadinya . kalau berdiam diri sampai bila bila pendam dalam hati je diri sendiri yang merana . kawan yang suka memburukkan kawan sendiri pulak , huh ini lagi parah . parah . depan baik , belakang hmm . kau gaduh mcm mana pun dengan kawan sendiri , aku rasa tak perlu nak memburukkan dekt org ramai. kalau taknak ckp depn2 , terus terang ke , kau boleh duduk senyap baca buku hafal formula hafal sifir baca buku sejarah . aku ni hidup sebagai perempuan , biasalah kan . perempuan ni tak boleh simpan lama lama . mesti nak luahkan perasaan jugak .  tempat meluahkan perasaan yang paling terbaik aku rasa adalah dekat IBU kita weh . bukan dekat pakwe . itu memburukkan namanya . siapa suka kawan sendiri burukkan nama kita depan pakwe dia . benda ni yang paling aku menyampah menyampah menyampah . tu jelah kot . aku malas nak taip dah . bye .

1 comment:

Pieyna Gendut said...

yeppp , paling nyampah kalo member kutuk member sndiri . tersangat hipokrit kan .