Happy Birthday Sarah Raihanah

Post kali ni dipublish tepat 12.00 pagi 30 . 05 . 2012 .
Hari ni nak buat post special untuk kawan rapat kite ni , Sarah Raihanah . Sarah ? hmm..kejap baik..kejap gaduh..lepastu baik balik . kelakar bila ingat balik . kenal dengan Sarah masa darjah enam . walaupun kejap baik .. kejap gaduh .. pastu baik balik , tapi dah persahabatan kan namanya .. alhamdulilah kekal sampai sekarang . kak Amaal kata muka kiteorang ade iras iras sikit... eh tapi aku lagi comel sikit... eh takde takde tipu je . dear Sarah ,

first time gaduh dengan Sarah masa akhir tahun darjah enam . disebabkan lelaki nama Zulhairi Azwan.ingat tak ni wah ? aku merajuk dengan Sarah sampai berape minggu . dan berape minggu tu lah Sarah call aku punyelah banyak kali . mula2 call guna fhone dye , aku tak angkat . call gune fhone rumah dia pun aku tak angkat . merajuk punya pasal . biasalah time ni masa darjah enam masih tak matang lagi . hmm macam sekrg , perngai aku mcm budk budk lagi . eh ? dia call punye lah banyak tahu tak , boleh dikira , setiap hari dalam lebih 30 missed call kat fhone aku . lama lama dia penat call , dia berhentilah . lepastu dia update status Facebook dia yang dia dah penat.kalau aku nak maafkan ke tak maafkan ke itu hak aku . lepas aku baca status dia tu aku p lah IM dia tanya mcm mane nak edit blog semua nak cover punya pasal konon nak mintak maaf tpi tknak mintak maaf . hehe . ;)

sebenarnye blog ni lahirnya daripade hasil titik peluk kiteorang berdua . eceyh . asyik IM dekat facebook mcm mana nak edit semua . Masuk form 1 , rapat ...rapat... rapat dan Sarah kata dia nak pindah Brunei . dia tak cakap dekat aku . tapi ade orang lain entah aku pun tak ingat sape bgithu aku tapi yg aku tahu time tu aku ontheway nak pi kantin sekolah . aku menangis eh takde lah menangis cume keluar air mata sikit je biasalah dia nak pindah Brunei kan jauh gila lain lah dia nak pindah country home ke kan itu sempatlah jugak aku nak terbang pergi country home semua tu . ni BRUNEI tahu tak !  jauh gila . lepastu masa tu imaginasi aku mulalah  melakarkan bila Sarah pindah aku takkan jumpa dia dah lepastu bila besar tetibe jumpa dekat Alamanda Putrajaya dengan anakanak dia semua aku tahu part ni anoying sikit tapi ape aku kisah hehe . masa Sarah nak pindah tu lah aku bukak lagu dalam blog aku ni . setiap malam aku meratap hahahaha ini tipu ye . 

tetibe masuk Form2 Sarah kate dia nak pindah Bandar Tasik Puteri balik dan aku sumpah happy gila cuma Sarah je taktahu . masa tu Sarah dah tak ingat aku sikit sebab dia asyik dengan JY JY JY dia . aku pun tk thu JY tu ape yg aku thu tu artis korea . Sarah mula maju bila pindah Brunei sebab dia balik sini aku dh tak dengar dia membebel pasal Justin Bieber dekat blog dye semua . dulu kemain minat Justin Bieber dia . tapi takpelah , setiap orang ade ciri ciri yang berlainan . mcm aku ,aku minat kat Shah Iskandar cuma dia je tak balas keminatan aku . kesian aku . Bila Sarah dah start sekolah kat sini , berape minggu cmtu dia dah pakai baju Oren . aku kecewa sikit lah . sikit je lah sebab walaupun aku tk mohon nak pakai bju oren cm dye , tpi bila Sarah pakai baju oren muka dia tk sama mcm muka aku dah . hmm nevermind . hihi . 

actually post ni sangat lah merepek dan terlalu panjang tapi aku peduli hape kan hihihihi . Happy Birthday Sarah Raihanah :)


sejam tahu tak lukis bende ni . haha

")

5 comments:

Unknown said...

serious!sgt COMEL lukisan awk!

Pwincess said...

Happy Birthday untuk dia. Hee =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/05/award-of-excellence-ceremony.html

Ra said...

ya Allah fiezah,aku taktau mcm mana nak cakap terima kasih.Thanks a lot,hahahaha muka kita iras cuma kau lg comel sikitlah.Haha betul tu,kita selalu gaduh tapi baik balik,Alhamdulillah.I hope our friendship will be long lasting 'till forever,Amin.I love you,fiezah :)

Husnalyas said...

haha. walaupun awk ckp entri ni merepek, tp sy t'hibur lah bace. :D

ezy.fia said...

epy besday utk sarah!